Pages

HELLO WORLD!


Ki is vagyok én?


Ez egy olyan kérdés melyre még én is keresem a választ. Ismerőseim szerint egy Geek, akit néha olyan dolgok foglalkoztatnak, melyek mellett elmegy a világ. Időm nagy részét az engem körülvevő tech kütyükkel töltöm. Ez már korábban is a fél napomat jelentette, viszont mióta a munkám is ezen eszközökhöz kapcsolódik nem igen marad másra időm.



Miért indítottam ezt a blogot?


Vannak olyan dolgok, melyek magamból való kiírása megkövetel egy bizonyos környezetet, és egy olyan réteget, aki olvassa. Eddig ezen megnyilvánulásaim a Google+ -ra kerültek, most viszont úgy éreztem, hogy tovább kell vinnem egy szinttel a dolgot. Ez betudható annak is, hogy mostanában a Twitteren is elkezdtem csipogni, de kismillió más oka is van. 


Miről lesz szó előreláthatólag?


Mindenről ami valahogyan megfog. Vagy mert érdekes, vagy felháborít, esetleg mert meglep. Mert van véleményem.


Miről nem lesz szó?


Nem lesznek nyers cikkek különféle masinákról. Csak a véleményem.


Miért írtam pont ilyen nyitó bejegyzést?


Anno mikor elkezdtem használni a Google+ -t, még béta volt, csak meghívóval lehetett bejutni és az első pár magyar között voltam. Akkoriban pontosan olyan nagy változás történt az életemben, mint ami nemsokára várható, és jól esett valahova irkálni. Szívesen visszakeresném a Google+ nyitó posztomat, amit ha jól tévedek angolul írtam, de erre nem találtam működő lehetőséget, ugyanis nem volt szokásom nyilvánosan posztolni. Ezt a nyitóposztot viszont garantáltan meg fogom találni, és pár év múlva igen mókás lesz. 


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése