Pages

LG G2 QUICKWINDOW TOK - MEGÉRI?

Egy hónapja vásároltam egy LG G2 -t, és aki vett már drága telefont/tabletet, az valószínűleg tudja, hogy milyen hímes tojásként bánik vele az ember eleinte: szinte beleég az agyunkba a kismozi, ahogy lassítva zuhan a földre a méregdrága eszköz, eláll a lélegzet, majd felvesszük a betonról és miszlikre tört a kijelző. Az ember pedig hiába óvatos, az ilyen bárkivel bármikor előfordulhat. A készülék hátlapja, ha megfelelő ponton nyomom be, akkor reccsen egyet, ami számomra kifejezetten idegesítő, tokkal viszont megszűnik ez a jelenség. Az ilyen és ehhez hasonló rémálmok elkerülése végett vásároltam az eszközhöz egy gyári tokot.

Anno még Erzsi megvásárlása előtt néztem rá tokokat, de a hagyományos tokok, amik hátul és oldalt védik nekem nem jöttek be sose, általában egy hét alatt a fiókban végezték. Flip tokom meg még sose volt, gondoltam legyen. 

Az LG elég nyilvánvalóan „másolja” a Samsungot, így mivel a Samsung kiadott egy ablakos flip tokot, na nehogy már az LG-nek ne legyen! Az LG verzió viszont nekem szimpatikusabb, mint a Samsung, amiben a kivágott ablak mérete és arányai játszanak főképp közre. 



Anyag és kialakítás


A tok hátlapja ugyanolyan anyagból van, mint a telefoné: műanyag, amibe szénszálat utánzó mintát nyomtak. Azt kell mondjam, hogy sose rajongtam a műanyagért, mindig inkább fém és bőr párti voltam, de itt mégis kellemes hatást kelt. Az ujjlenyomatokat ugyanúgy piszkosul vonzza, ezek azonban könnyen letörölhetőek. A tok mivel körbefogja az egész eszközt nem nyikorog, nem recseg, így tehát egy újabb probléma kipipálva. 

A fedlap belülről velúr szerű anyaggal borított, kívülről műanyag, amelybe oldschool Ikarus buszok karfáját utánzó mintát nyomtak. Bocs, de tényleg ez jut róla eszembe. 




Az ablak kerete fémből van, ami nagyot dob a minőségérzeten. Végül, de nem utolsó sorban az előlapba építve található egy kis mágnes is. Ez működteti a csukásra megjelenő kis ablakot. Ezt otthon egy hűtőmágnes segítségével is ki lehet próbálni, a lényeg az, hogy a készülék kijelzőjének bal oldalához kell helyezni, ott is inkább a felső egyharmad vonalához. Jópofa.



Mennyire tűnik időtállónak a konstrukció? Megítélésem szerint elég masszív ahhoz, hogy normál használat mellet törlés és hajlás ne keletkezzen benne, viszont egy idő után tuti, hogy nagyobb koszos lesz a fedlap kívül-belül. Az, hogy ez kinél mennyi időt jelent, azt az egyéni használat határozza meg.



Quick Window


Ablak? Minek az? Felesleges mókusvakítás, ha akarok valamit úgyis kinyitom! Én is azt hittem, amíg ki nem próbáltam. Az ablak ugyanis nem csak arra képes, hogy mutatja az órát, a zenelejátszót és az időjárást. Ezek is hasznosak, de pl a zenelejátszót még egyszer sem használtam innen lévén, hogy nem a gyári lejátszót használom, hanem a PowerAmp-ot. Az viszont nagyon kényelmes, hogy csukott toknál is fel tudom venni a hívásokat, és tudok beszélni. Nemcsak azt a bűvésztrükköt spórolom meg, amikor a buszon fél kézzel kapaszkodva próbálom felhajtani a fedelet, majd felvenni a telefont, hanem így a kijelzőt se maszatolom össze az arcommal. Ha jön egy hívás, amit csak le szeretnék némítani, akkor megemelem a fedelet és visszacsukom. Elegáns, gyors és egyszerű.




A híváson felül kezeli még az ébresztőórát és a visszaszámlálót is. Lehet, hogy ez nem hangzik soknak, de annyi kellemetlen és kényelmetlen helyzettől mentett már meg, hogy azt megszámolni is nehéz.



Egyéb

Több helyen is olvastam róla , hogy képes összekarcolni a kijelzőt. Nos, ez igaz, így főképp akkor ajánlok bármilyen hasonló tokot, ha van kijelzővédő fólia a masinán. Tudom furán hangzik, hogy tok mellé még fólia is kell, de ha a zsebünkben levő porszemek a fedél alá kerülnek, akkor az üvegen mozgó fedlap bizony alapos munkára bírja a porszemet. 

A tok kialakítását tekintve még megemlíteném, hogy a hátlapi gombok így egy kicsit mélyebbe kerülnek, ami nem, hogy gátol, de segít is a gombok megtalálásában.








Összegzés


A Telekomnál, amikor vettem 8000 HUF volt, ami jóval barátságosabb, mint a Samsung Galaxy S4-re kapható hasonló tok ára. Ennyit szerintem megér az a védelem, amit ad.



Pro:


-Jó anyaghasználat

-Quick Window, ami megkönnyíti a használatot

-Hátlap recsegést megszünteti


Kontra:


-Karcokat ejthet az üvegen

-Ugyanúgy gyűjti az ujjlenyomatokat, mint a készülék

-Folyton tisztítani kell

Remélem sikerült a felmerülő kérdésekre válaszolni. Amennyiben nem, akkor tedd fel bátran kérdésed!

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése